Sen middag

Har jobbat lunch idag och efter jobbet blev det handling, tvätt, städning och dusch, så middagen blev lite sen. Kvällens middag blev variant på en favorit i repris, en "rätt" som jag brukar äta ibland såhär (klicka) såg den ut förra gången. Idag hade jag sommargrönsaker istället för broccoli och tagliatelle istället för skruvar, annars precis detsamma som sist. Ser kanske inte jättegott ut, men det är det faktiskt! Gott och snabbt!




Nu ska jag äta och sen ska jag svara på kommentarer samt läsa och kommentera hos er :-D!

Kommentarer
Postat av: frida

bra gjort hade jag med gjort:) jag vet att när jag äter pizza och den är lite mindre och tunnbrukar jag med äta hela men här hemma så skulle jag aldrig klara en hel:P inte ens pappa klarar äta en hel:D hihi



okej men hur länge har du vart sjuk? har du långt kvar till normalvikt eller är du redan normalviktig?



är glas att det finns killar som klarar att stötta jag har förlorat två. Men pojkar i min ålder är inte lika starka heller :/



kram

2009-09-08 @ 21:08:38
URL: http://www.flicka9i.bloggspace.se
Postat av: sarah

Nja, säg 50 kr för en 70-100 gramskaka. Inte så farligt för en bit av himmelriket va?



Ikväll...har jag ätit för mycket. Igen. Mår illa. Dumma dumma mig! Hur har du det själv? <3

2009-09-08 @ 21:19:02
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

Ohh jag kan tänka mig att det är gott!

2009-09-08 @ 21:26:57
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: sarah

Jo dels är det för magen. Den stackarn klarar inte sådana här misshandel-groteska mängder! Det kanske inte låter så illa när man vet att jag fortfarande är en aning underviktig och så, men om man ser mig och hur dåligt jag mår av det här eviga överätandet förstår man att det måste få ett slut. Varje kväll ligger jag illamående till max i timmar innan jag kan somna, och vaknar alltid vid 4 på morgonen o kräks galla. Mys va? Och det är bara de fysiska problemen. Sen att jag fortfarande är proppmätt och får tvinga i mig frukosten och all hemsk ångest det ger gör inte saken bättre...



2009-09-08 @ 21:45:29
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Katarina

Egentligen är hon nog ganska snäll. Eller iallafall bra. Jag behöver press på mig. Mitt problem är att jag alltid är så himla snäll och glad och väluppfostrad så ingen vågar riktigt ställa krav på mig, "jag gör ju alltid mitt bästa..." Men när det gäller min ätstörning och min friskhet så gör jag inte alltid mitt bästa, snarare är jag experten på undanflykter. Hon vågar ställa mig mot väggen, därför är hon obehaglig. Hur som helst gick det jättebra! Min kropp mår bättre rent fysiologiskt och det är skönt att veta.



Hur mår du? En sak som slagit mig alltmer på sistone är faktiskt hur du har det med ditt jobb. Du verkar inte trivas så superbra, finns det ingen möjlighet för dig att hitta ett jobb som ger dig mer. Och som får dig att växa och må bra, inte krympa? Hejjar på dig, som alltid Vännen!



Kram Katarina

2009-09-08 @ 23:51:58
URL: http://modstyrkafrihet.blogspot.com
Postat av: Y

jag tycker att det ser jättegott ut! hoppas du får en fin onsdag, har du några speciella planer?



kram /Y

2009-09-09 @ 08:40:48
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0