Dagens lunch: Pasta med broccoli, chilikeso och kikärtor



1 port:

1 burk Keso Chili

100 g pasta av valfri sort

1 msk olja

Broccoli

Kikärtor

Salt och peppar

Koka pasta och broccoli (i tillsammans i samma gryta om du vill spara disk). Blanda med kikärtorna, ringla över oljan, klicka ut keson. Salta och peppra efter behag. Klart!

Gott i all enkelhet... Sitter och lunchar nu alltså och försöker ladda inför jobb ikväll, 17-01. Inte jättesugen på att jobba om man säger så. Men det ska nog gå bra. Måste tänka positivt.

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Sara

åh, det såg jättegott ut det här också!=) älskar dina matbilder, vore jätteroligt om du orkade fortsätta lägga upp det:)

Jag gillar din blogg riktigt mycket, ville bara att du skulle veta det.



Kram

2009-09-02 @ 14:49:47
Postat av: Lorena

Jag tycker du äter härlig mat!

2009-09-02 @ 16:06:29
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: sandra

det såg supergott ut. vad hungrig jag blev nu ;) Tur att pappa kommer hem med mat till mig snart, hehe. Kramar

2009-09-02 @ 16:30:21
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: sara

vart jobbar du :)?

2009-09-02 @ 19:58:56
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: Tackar, tackar! :-D Jodå, fler matbilder kommer. Kanske inte varje dag (lite svårt att hinna med när jag jobbar) men då och då, så ofta jag pallar så! Kul att du gillar bloggen, det gör mig jätteglad.



Kram

2009-09-03 @ 01:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0