Råckänråll

Käkar lunch efter en löprunda i behagligt tempo. Som sällskap hade jag rockklassiker-kanalen i lurarna :-). Vet att det är lite fult att gilla den sortens musik, men jag ÄLSKAR det!!

Har f ö haft världens underbaraste morgon. Vi såg klart Bolt (underbar liten film!) till frukosten och sen gick vi och la oss igen. Hunden fick komma upp i sängen (vilket han aldrig får annars, men idag ska vi byta lakan) så vi låg där alla tre och mös, haha.

Nu ska jag äta upp min lunch, sen slappa, läsa lite bloggar och Mattillåtet. Har jag förresten sagt att R också läser den nu? Han säger att han känner igen mig i så mycket som står i boken och det smärtar att höra. Samtidigt är jag så oerhört glad att han tar sig tid att sätta sig in i mina problem. Han ska hålla koll på mig extra mycket nu säger han, uj uj uj... :-) Det är BRA - för den här gången ska jag inte stanna på halva vägen, nu ska jag bli FRI! 


Kommentarer
Postat av: Y

jag står i kö i biblioteket för den boken, har gjort det sen i mitten av juni, och jag är 5:e i kön nu :P. har du något annat sätt man kan få tag i den på?



låter som en mysig dag!

kram /Y

2009-09-10 @ 13:30:13
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Molly

hej på dig!

jag höppas att du mår bra i denna stund :)

bolt är en underbar film :) jag älskar den typen av filmer :p jag vill se den nya som går på bion nu, den med hamstrarna :)



jag är uppe tidigt för att jag är pigg, men jag jobbar även lite om dagarna :)



ha en fortsatt bra dag! kram

2009-09-10 @ 14:46:51
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: lena

låter som en mysmorgon.. skönt att sambon är så engagerad i ditt mående.. de måste kännas bra.. kram

2009-09-10 @ 16:59:06
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Lorena

You'll get over the ätstördness :)



Till sist lessnar man så mycket att man bara lägger ner haha

2009-09-10 @ 17:19:48
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0