Grubblerier och planer för dagen

Var uppe vid sjutiden och åt frukost, men gick sedan och la mig igen. Nu på förmiddagen har jag fått undan lite tvätt här hemma, rastat vovven och lagat lunch till mig som jag nu ska äta.

Känner mig trött och fylld av grubbel (maten, jobbet, ja det vanliga...) men solen skiner och jag ska ta mig in till stan och fika med en väninna som jag inte träffat på länge. Ikväll hade jag tänkt mysa till det lite på egen hand då R jobbar. Känner för att köpa hem nån god middag och choklad till dessert. Förmodligen blir det så, men jag har dumma tankar som säger att om jag börjar redan på måndagen med sånt så kommer det att bli för mycket under veckan. Hatar att de där tankarna ploppar upp jämt när jag vill ha det lite mysigt. Och vad är för mycket? Det begreppet är ju egentligen väldigt diffust... För vem är jag att bestämma på förhand vad som är lagom/tillräckligt/för mycket?! Det är faktiskt upp till kroppen att avgöra!


Kommentarer
Postat av: Y

Klart du ska äta choklad, vännen! Choklad är inte det minsta farligt, tvärtom blir man glad av det! Choklad är nyttigt :). Hoppas du har en bra dag <3

2009-09-28 @ 12:35:22
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

Jag håller helt med - för mycket är ett flummigt begrepp! Ät choklad du<3

2009-09-28 @ 13:08:58
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0