Tröttis

Sovit bra inatt (även om det var lite svårt att somna pg a kaffet) ändå blev jag grymt sömnig nu efter lunch. Kanske måste sova middag en stund. I övrigt håller jag på och tvättar och funderar på att försöka förbereda mig lite inför det kommande högskoleprovet.

Ikväll blir det myskväll igen. Behöver det. Ska göra Rs specialpizza och förmodligen marängswiss. Vi får se. Och nej, jag orkar inte med dåligt samvete just nu. De ständigt skrikande ÄS-rösterna i mitt huvud börjar bli jävligt tjatiga att lyssna till. Förmodligen därför jag är så trött! Nåväl, ska intala mig själv att jag behöver mysa, äta gott osv, särskilt nu inför två tunga dagar på jobbet. Fredagar och lördagar är helt klart värst. Jag behöver energi. Vila och mat är det enda rätta.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Y

Du förtjänar myskvällar varje dag, älskling! Unna dig det!

Svar: Gick det bra hos herr Doktor då? Hoppas verkligen det! Jag är i skolan, slutar 14.25 och då ska jag träffa min mamma på stan och gå runt lite där med henne och sen till min behandlare. Det är lite som en näringsdryck, kolhydrater i ren pulverform som smakar skit. Grejen är att jag har börjat gå upp i vikt utan den, och börjat våga utmanamig själv med godis och kakor och sånt. Men nu när jag tar den så vågar jag inte det längre, det är alltså som att gå flera steg tillbaka...

Kramar <3

2009-10-08 @ 13:36:30
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Molly

hej J!

hoppas att du får en fortsatt bra dag :)

är högskoleprovet i helgen? hoppas att det går bra för dig på det :) har du några planer på att studera vidare? tänkte eftersom du ska göra det :)



ha det fint! kramar

2009-10-08 @ 14:57:08
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Katarina

Åh, du förtjänar allt du önskar dig! Att njuta och att unna sig att må bra är liksom en nödvändighet. Varför ska vi straffa oss för detta? Min otroliga sjukgymnast poängterade det idag: njutning är stunder att sträva efter, inte motarbeta genom att inte göra just det: njuta.

Tack för din fina kommentar, det värmer verkligen!

Stora kramen!

2009-10-08 @ 17:16:13
URL: http://modstyrkafrihet.blogspot.com
Postat av: Lorena

Helt logiskt, solklart och uppenbart att du ska leva enligt DINA preferenser och inte äs-spöket-som-ändå-inte-finns eller medias eller hälsoindustrins preferenser!



Puss!

2009-10-08 @ 19:33:54
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: missh

HEJ!



Sorry, INternet har krånglat :S



Glömde säga igår va mamma sa i det där samtalet

häromdan, när jag mådde så dåligt, du vet?!



JAG: Jag har aldrig KÄNNT mej älskad av er, även om ni har SAGT det..

HON: Ursäkta mej då att jag har misslyckats som förälder!!

JAG: Va? jag sa aldrig det, jag sa bara att jag aöldrig KÄNNT mej älskad..

HON: Börja inte spela martyr nu Jennie!



...hmmm, så du ser att jag mådde SKIT efter det!

fattar inte hur man kan säga så till sin egna dotter?

vet inte heller om jag ska svara eller inte om hon

hör av sej nu??



well, Nu ska jag iaf tända ljus, o lägga mej i soffan framför MAMMAS POJKAR!

Ska du se det?



puss o kram

2009-10-08 @ 20:15:12
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0