Hans och hennes

Rs impulsköp från igår. Gulligt på nåt sätt :-)

Nu har vi ätit middag. Lax med ris, grönsaker och en läskig väldigt god och normal sås till (gjord på laktosfri gräddfil, svarta oliver, lök, gurka, citronskal salt och peppar) det. Ni får klara er utan bild för jag var så hungrig ;-)

Har varit/är jävligt godissugen idag. Det stör och oroar mig.

Har stängt av ångesten tillfälligt, men jag vet att den kommer. Den kommer.

Och imorrn blir det leverpastej till frukosten. Variera var det.

Gulp.

Kommentarer
Postat av: Lena

jag förstår precis vad du menar.. väldigt länge så levde jag bara på saker som jag kände mig trygg med.. tex ris o kött, alltid samma bröd osv osv... bara rena saker som jag själv tillagat o kryddat.. eller inte krydda..=S

Jag förstår precis.. skulle nån annan då serverat mig mat så hade jag inte ätit.. idag vet jag att det var ett sätt o fly, jag var fruktansvärt rädd...

Men vad jag eg var rädd för vet jag inte.. Ångesten? ja de kan nog vara såå.. har varit såå rädd för den, nu försöker jag mer acceptera den o stå ut, vilket inte alls e de enklaste eller roligare..

Kanske du kan testa nån lite extra sak, tex en gurkan.. det var bara ett exempel.. Eller en tugga av någonting annat.. det är ett stort steg, jag vet ddet.. det kommer att skapa ångest o kaos.. tyvärr de e sanningen.. men du kommer att klara det o gå som en vinnare ur det.. våga testa.. det är värt det.. även om det i början inte känns sååå..

Men jag finns här o stöttar dig gärna o lyssnar om det är någonting.. det lovar jag...

Kram o kämpa på nu...

2009-06-24 @ 07:25:49
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Sista biten kvar kanske är den tuffaste?! vad jag har förstått så har du dragit på det ett tag..eller?

Jag ahde nog tagit ett litet steg i taget för att sen öka när du känner att det fungerar.. "slå handen i bordet" nu jävlar fixar du det...=D kram

2009-06-24 @ 08:11:00
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Louise

mmmh verkligen jätteskumt! det dummaste är att dom inte meddelar mig att jag ska jobba :O lätt att veta då liksom! men jag ska jobba dom tider jag fått, behöver pengarna så.. vet bara hur jag ska jobba denna vecka så får hoppas att det inte blir alltför mkt sen. vill ju hinna vila lite också :)



har du nått sommarjobb?



kramar

2009-06-24 @ 10:34:48
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0