En tråkig början, men trevlig fortsättning och en underbar avslutning på dan!

Dagen började allt annat än väl, då älskade R ringer från jobbet och säger att han mår så dåligt att han måste åka till akuten! Han hade tydligen känt sig helt matt och konstig. Naturligtvis blev jag som var nyvaken, jättechockad, orolig och ledsen. Doktorn hittade inget konstigt och han blev hemskickad. Han stannade hemma från jobbet ändå och har sovit hela eftermiddagen. Kanske är det sömnbrist och för mycket jobb som gjort att han känt sig utmattad.

Nåväl, jag är otroligt lättad över att det inte var något allvarligt - han är ju mitt allt...  Och vi myste en stund innan han gick och la sig. Ska snart väcka honom och servera: grillad kyckling med salsasås, grekisk sallad (utan rödlök), stenugnsbakat bröd, vanlig baguette. Mums!!! (Håll till godo med lite bilder, det är ni inte bortskämda med ju ;-)





Sedan blir det favoriterna just nu: Fransk nougat för honom och dubbelnougat och chilichoklad för henne! Och kaffe till detta. Dubbelmums! Och på dvdn visas antingen Bee Movie eller Upproret, hehe, allt hänger på humöret ju.




Hoppas ni får en lika trevlig kväll som vi! Nu ska jag ta hand om min karl!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Louise

åh, den där dubbelnougaten är det godaste som finns!! näst efter sjöfrukter. åt den jämt innan ÄS!



svar; TACK för din kommentar!! jag menar det verkligen.. jag behöver lite hårda ord ibland. Din kommentar fick mig faktiskt att gå & ta en frukt extra till mellis nu på förmiddagen :) jag har en väldigt kämpig dag, men jag antar att dom måste få komma dom också.. men som sagt; tack för dina ord. snälla fortsätt säg åt mig när jag låter ätstörda tankar ta över! ha en finfin söndag, kram<3

2009-06-14 @ 10:58:25
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0