Vill inte hindras mer

Uppe med tuppen idag. Tvungen att tvätta innan Gröna Lund då jag vet att jag inte kommer orka göra det imorgonkväll efter jobbet. Så nu sitter jag här och käkar frukost och funderar...

Tankarna kring Grönan idag är många. Tidigare hade jag aldrig åkt iväg på något sånt dagen efter att jag hade haft godisdag, då var det ju bara träning och straff som gällde. Nuförtiden har jag ju inga godisdagar, eller ska inte ha iallafall, istället så får jag äta godis o dyl när jag vill. Ett mycket mer normalt och tillåtande tankesätt, det är det verkligen, men det är ovant. Jag vet liksom inte hur man gör! Vet heller inte om jag ska käka lunch innan jag åker dit eller om jag ska äta nåt där. Hur ska de andra göra liksom... Suck, just nu känns det inte så kul det här, men jag tänker inte låta mina sjuka tankar hindra mig längre, när jag väl är där så blir det säkert skitkul!

R följer tyvärr inte med idag, men jag måste lära mig att göra saker utan honom, även om det tar emot... Jag kom förresten med förslaget att han skulle laga middag åt sin trötta tjej som vart på Grönan ikväll :-) Vi får se om han nappar och vad det isåfall blir.

Det blir kul idag! Jag ska bara vara mig själv och njuta av att jag är ledig idag. Jobbar ju hela helgen sen. 

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Mia

Jupp jag går hos Gisela...ett tag till i alla fall. Just nu är hon det enda stöd jag har så det känns ännu viktigare då att ha möjligheten att gå dit. Jag sökte fondmedel och fick 9000 så att jag kunde gå dit 13 ggr, innan det gick jag också en omgång men då var jag för svältpåverkad för att klara av att äta och följa hennes råd tyvärr.

Hoppas att du mår bättre nu, gillar verkligen din blogg, den är inspiration för att bli bättre =)



Kramar Mia

Postat av: Katt

Hoppas att du kan njuta och ha roligt idag!! Var stark och träng bort de elaka tankarna, de är inte värda att finnas där!!



Kram

2009-07-30 @ 08:39:55
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det är grym,t bra att du inte har godisdagar länngre! Jag har oxå börjat sluta med det, och ahr nu "när jag känner för det". Ibland blir det för mycket och man har as mmkt ångeste därefter. Men du klarar grönan! Även ifall du åt godis igår! Det är i dina tankar, det inte känns bra. Så kämpa på!!!

2009-07-30 @ 08:42:02
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

Hej hej slumpades in på din fina blogg...

ville bara säga att jag tycker den verkar bra och kommer kika in igen



kram

2009-07-30 @ 09:27:33
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Lorena

Hoppas att du har så roligt idag att du glömmer bort att du har en elak tvilling som talar om för dig hur du ska leva hela tiden :)



Om det är ovissheten som är det jobbigaste så får man faktiskt fråga de andra om de ska äta lunch där eller om de gör det innan. Det är inte olagligt att ha liiite framförhållning, det är balansen du vet. Always with the balans :p



Puss!

2009-07-30 @ 11:09:50
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Molly

hej på dig!

du, jag skrev fel torg (jag och adresser :p ) det är stor torget (tror jag ;) ), det ligger i alla fall i gamla stan och nära ett museum (nobelmuseet?!)



allt bra med dig? haft en bra dag? fått boken? :) ha det fint! kram

2009-07-30 @ 20:11:21
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack för du tänker på mig, det värmde... Hoppas att du haft en underbar dag vännen.. kram

2009-07-30 @ 22:02:31
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0