Utmanandet fortsätter...

Dagens utmaningar:

* Frukost och lunch hemma, utan att mäta något
* Ingen träning, förutom promenerande
* Middag på Jensen Boef House: Varmrätt: 200 g grillad lax med smörstekt potatis och rotfrukter, mineralvatten. Dessert: "Queens Delight" dvs en tjock, söt våffla med ett berg av mjukglass serverad med jordgubbssylt, nötter och chokladsås. Svart kaffe till det

Vi har varit på Haga en sväng idag. Promenerat i solgasset, klättrat ner i den gamla slottsruinen, tittat på Viktoria och Daniels blivande boning, trampat i fågelbajs, kysst varandra i ekotemplet mm. Sedan gick vi in till stan och käkade på Jensen alltså. Brukar inte vara så förtjust i det där stället, men idag var det riktigt bra! Mycket mat och riktigt fräscht och gott. Desserten är Rs favvo och därför tog också jag den. Nu är den min favvo också :-), den var otroligt mäktig, men så jäkla god. Önskar att jag kunde säga att allt känns frid och fröjd nu, men sanningen är den att jag har en stilla panik inom mig. JAG FÅR INTE och KAN INTE äta dessert/godis/glass/onyttigt varje dag... Eller? Känns som att jag kommer svälla upp som en ballong. Min mage känns redan som deg. Jag har ingen kontroll. Eller?

Men jag fortsätter utmana. Vart det slutar? Förhoppningsvis i något bra. Snälla gör så att det blir så...

Kommentarer
Postat av: Molly

STOR kram till en riktig kämpe :) hoppas att du får en fortsatt bra helg :) take care!

2009-07-18 @ 13:06:23
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag gillar också majonnäs! Fast jag är uppväxt med pappas hemgjorda .Och det är inte alls samma sak, hemgjord är så sjukt mycket godare! Men jag är för lat för att göra egen, så jag får vänja mig vid majonnäs på tub helt enkelt :-P Sjukt gott att doppa räkrumpor i<3

2009-07-18 @ 13:22:19
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0