Små, små steg i rätt riktning

Kvällens middag blev en riktig höjdare! Pasta med rökt lax, grönsaker och en ofantligt god sås gjord på grekisk yogurt, oliver, citronskal, citronsaft och citronpeppar. MUMS! (R fick grillad kyckling för han gillar inte lax, tråkmåns ;-Pf)

Utmaningarna idag har känts förhållandevis enkla: 

* Osmacka och äpple till mellis
* Inte mätt upp något livsmedel idag, förutom riset till lunchen
* Såsen till maten ikväll (men det börjar kännas helt normalt faktiskt!)

Känns nästan lite konstigt, men det blir nog inget godis ikväll, bara läkerol, men det räknas inte... Fast ett tag var ju även det lite förbjudet så det kanske är ett litet framsteg det med.

Ha en bra kväll alla! Jag ska bara slappa och försöka att inte bli nervös inför intervjun imorrn. Kram!

Kommentarer
Postat av: lena

va roligt att du ska på jobbintervju.. jag ska verkligen hålla tummarna för dig att det går bra..=D

Nja jag vet inte hur jag ska förklara att jag mår.. kkänner mig helt konstig i systemet.. ostadig o skum i huvudet.. vet inte.. kan ju klart ha med ångest o det o göra...

kram

2009-07-22 @ 20:41:57
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Louise

lycka till goding!! hoppas det går bra, vad är det för jobb? verka självsäker bara så går det vägen :D



duktig du är som utmanar dig varje dag förresten! vad är det för kurator du börjat gå till? har det med ÄS o göra? KRAM!

2009-07-22 @ 22:16:03
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0