Skyfall och shoppingplaner

Vi var uppe tidigt idag och gick en promenad med hunden, jag och R. Då var det soligt och fint, men behagligt svalt väder ute. R envisades med att kliva runt på de allra "ormigaste" platser i skogen. Jag hade hjärtat i halsgropen mest hela tiden och hoppade högt när jag såg en daggmask, haha :-D!

Väl hemkomna åt vi frukost framför nyhetsmorgon. Jag mätte inget (även om jag tyckte att mängden müsli och mjölk såg "konstig" ut - knashjärna). Idag blev det avokado/olja/salt som pålägg, dvs det "säkra" pålägget jag åt jämt förut. Det var inte jättegott för avokadon var lite övermogen och hade lite fadd smak, tyvärr. Imorgon kanske jag ger mig på hushållsosten som står och väntar, eller köper skivbar leverpastej (det gick ju så bra med den bredbara). Ni fattar inte hur SKÖNT det är att kunna variera sig!

Efter frukosten gick vi och la oss igen, eftersom vi verkligen gått upp i grisottan. Så underbart härligt att krypa ner igen i sköna sängen :-). Dock tog det bara en timme tills jag vaknade av ett BRAK ute! Det var åskan! Himlen hade öppnat sig och regnet fullkomligt forsade ner. Lite härligt på något sätt, naturen mår säkert bra av det. Nu skiner solen igen. Hoppas på liiiiite svalka idag åtminstone.

På schemat idag står egentligen bara shopping... Ska gå själv till närmaste köpcentrat och shoppa kläder, hur nu det ska gå. Jag är taggad idag iallafall :-)

Men först: Lunch.

Kommentarer
Postat av: Lorena

Tack du, men kallar du mig lillskit en gång till så nitar jag dig :p



Kanske kalas, vi får se.



Bra utmanat med maten och tårtan! Hushållsosten blir ju en lätt match efter det! Fast jag tycker du förtjänar någon god kryddost iaf :) men du kanske inte gillar det...



Hur som, ha en finer dager och så hörs vi nästa vecka!

2009-07-03 @ 12:53:05
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Charlotta Ambjörnsson-Larson

INte konstigt om du tycker att portionerna ser "konstiga" ut ibland storleksmässigt. Anorexian gör hjärnan knäpp - så är det!



Men åh vad stark du är som äter din frukost om som nu ska variera dina pålägg.



JAg älskar både ost och leverpastej på mina smörgåsar.



KRAM Charlotta

2009-07-03 @ 15:03:44
URL: http://charlotta1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0