Onormalt klantig?

Jag börjar undra mer och mer om jag inte är sjukligt klumpig... Häromdagen krossade jag Rs parfymflaska i badrummet, dagen efter trampade jag in en glasbit från samma flaska rakt i foten. Kvällens händelse var inte så hemskt mycket roligare den... Kom hem efter en lyckad (!) shoppingtur, trött och hungrig. Gav R mat från vår lokala grill och satte sedan igång att laga en köttgryta åt mig. Den smakade super! Längtade efter att hugga in på min goda mat, men just som jag ska gå och sätta mig i soffan liksom halkar tallriken ur min hand. Ris, gryta och porslin sprids över vardagsrumsgolvet... Tårarna sved bakom ögonlocken när jag, utan ett ord, stängde in mig i köket och började om på nytt. R var en hjälte och städade upp skiten, medan fröken Lågt Blodsocker envist svängde ihop samma gryta igen. Nr 2 blev naturligtvis inte alls lika god, men det var åtminstone föda. Usch. Kände mig verkligen som jordens största klantarsel...

Nåja. Nu ligger maten där den ska, inte på golvet utan i magen. Mycket bättre. Har haft modevisning för R iklädd våra nyinköpta kläder -ja, även hans :-) haha. Det var skojigt.

Nu ska jag slappa. Jag darrar typ fortfarande från det som hände förut. Kan inte vara normalt. R tror att jag har för bråttom med allt typ. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Louise

åååh jag hatar när det blir sådär! och det händer alltid när man är hungrig också! eller typ att man precis ska hugga in på maten också ringer telefonen eller nått anant störigt.



angående bild så äre ju inte såå viktigt egentligen! men blir alltid så nyfiken på hur folk ser ut ;)



ha en finfin fredagkväll nu. kramar

2009-07-03 @ 21:41:43
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0