Lite frånvarande

Om ni undrar varför jag inte är här så mycket just nu så beror det nog på att jag försöker ta vara på det sista av semsestern. Igår gjorde vi iofs inte många knop... Soooooooov, löste korsord, läste gamla Kalle Anka etc. Gårdagens utmaning blev att käka frukost, lunch, mellis, middag, mellis fastän jag mest "latat mig". Naturligtvis ska man aldrig dra in på något mål för att man tar det lite lugnare en dag, idiotiskt....

Nu ska jag käka frukost och kolla lite jobb på Platsbanken. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lillamy

Lycka till med jobbsökande o med allt "annat". Du är duktig du:)

2009-07-17 @ 09:48:18
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Lena

vad är det för jobb som du har haft nu?? o vad är det för jobb du söker?? =)

Duktig du e som kämpar på.. bra jobbat..



Ang mitt synbortfall så säger dem att jag ska avvakta, o rädd e jag liksom.. roligt värre.. notttt.

men min vårdcentral har stängt nu men öppnar på månd, så då ligger jag på luren dit..

för övrigt är det inte helt ok tyvärr...

kram så länge...

2009-07-17 @ 11:58:30
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0