Kras

Älsklingen råkade krossa den gigantiska tavlan vi haft stående i farstun precis innan han skulle sticka till jobbet. Han var sen och han inte plocka upp det så han ringde mig, som var på väg hem från mitt jobb, och förvarnade om hur det såg ut. Puh! Mycket glas var det och det tog sin lilla stund att få undan allt vill jag lova!

Nu sitter jag iallafall och käkar en efterlängtad middag och ska alldeles strax läsa lite efterlängtade bloggar :-D

Till "Bröllopsbloggen" som kommenterade förra inlägget: MIn dator hänger sig när jag går in på din sida, samma sak hände imorse. Har ingen aning om vad det kan bero på!

Kommentarer
Postat av: Lorena

Jag föredrar musik med budskap! Men framför allt reggae, progg, punk och sextio/sjuttiotalsrock. Massa flum :D

Men helst reggae, det är budskap och sväng på samma gång!



Åh måste sova. Snark!



<3

2009-07-31 @ 21:29:48
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: lena

hoppas att du får en fin helg.. kram kram

2009-08-01 @ 08:38:52
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0