Hemma igen!

Så skönt! Vi har haft det jättebra och jag känner mig väldigt nöjd med den lilla resan. Utmaningarna har varit många och stora, jag har tex ätit dessert/godis minst en gång per dag, annorlunda mat mot den jag brukar äta, inte tränat förutom små promenader etc. Det har gått bra, men visst har det varit tufft till och från. Kommer säkert skriva mer om det vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag käka lunch, läsa bloggar (!) och svara på kommentarer, sen blir det nog till att sova middag - trött! Några bilder på oss blir det inte här :-), men lite fina bilder på annat kan jag visa:









Kommentarer
Postat av: Lorena

Du har levt la dolce vita ser det ut som av bilderna att döma :) Ser fram emot att läsa en lite mer ingående reseberättelse!



Det var typ seminarium med G, vi fick förbereda frågor och så diskuterade vi dessa i grupp. Dock så var det jag och en till som pratade varje gång medan de andra satt knäpptysta, de flesta på Capio var rätt unga och rätt dittvingade av sina föräldrar... Det förklarar nog saken. Men men, jag lärde mig inte så mycket nytt eftersom jag typ sov med mattillåtet under huvudkudden på den tiden :p men det var en upplevelse att träffa henne irl och att visa henne att jag tog mig framåt... Vad är det viktigaste G lärt dig anser du?



Kram

2009-07-12 @ 14:08:20
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Louise

Välkommen hem vännen!



åh det hade varit så spännande att se bilder på er ju ;) men verkar som ni haft det fint, skönt att höra! är du "normalviktig" nu förretsen?



Kram på dig!

2009-07-12 @ 21:45:03
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Lillamy

Vad härligt att resan blev så lyckad! Du är på rätt väg minsann, fortsätt så:)

2009-07-12 @ 22:48:40
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Rebecca♥

vad härliga bilder :D

Kämpa på med maten <3

2009-07-16 @ 20:02:53
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0