Ett tips

Glöm inte att andas, det är inget bra! Kommer på mig själv med att liksom hålla andan hela tiden...

Jag är spänd och nervös. Mycket tankar angående jobbet i omlopp. Suck. Mat-tankar spökar också såklart, men trots veckans och gårdagens utmanande så har jag ätit som jag ska och ska forsätta så... Måste. Det är slutdaltat med min jävla ätstörning nu - för det är vad det är, en störning. Om i princip ALLT i ens liv  kretsar kring mat/träning/för mycket/för lite/rätt/fel så är man en ätstörd, oavsett hur mycket/lite man väger.

Måste pausa. R needs me ;-)

Kommentarer
Postat av: lena

Bra att du kämpar på.. vet att det är tufft.. väldigt tufft.. men du klarar det.. jag tror på dig..

Andas är väldigt viktigt, djupa andetag.. det får kroppen att slappna va...

kram på dig...

2009-07-18 @ 14:31:53
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0