Sjukdag

Blev en kort dag på jobbet idag. Åkte hem redan efter kl 14. Hade galet ont i magen så det gick liksom inte att jobba. Så jag har legat hemma och sovit och nu känns det faktiskt bättre. Har ätit dåligt idag av förklarliga skäl, men nu var jag riktigt hungrig och middagen smakade bra. Skönt. Hatar att vara sjuk.

R jobbar ikväll, men onsdag och torsdag är vi lediga tillsammans. Ska jobba på att inte planera/kontrollera för mycket, verkligen försöka släppa taget.

Ikväll blir det bara att ta det så lugnt som det någonsin går. Dator och bok låter väl bra?

Kommentarer
Postat av: Lorena

Dator och bok låter toppen!



Hoppas att jag hinner återhämta mig, det är osannolikt, men inte omöjligt. Vi får se helt enkelt...



Ikväll planerar jag och mannen för nästa veckas fjällvandring och även morgondagens aktivitet. Vad det blir kommer att framgå av morgondagens inlägg. Så jag får nog tyvärr hålla dig på sträckbänken tills dess :p



Bra att du tog dig hem från jobbet. Det låter nästan lite magsårsvarning, vilket du borde kolla upp... Hoppas du slipper sånt elände dock, det är inget kul alls.



Ha en fin och luuugn kväll

<3

2009-08-11 @ 19:52:30
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: lena

kanske jobbet som spökar i magen?? skönt att du känner dig bättre nu iaf..hoppas att ni får mysigt när ni ska vara lediga ett par dagar tillsammans.. kram

2009-08-11 @ 20:33:31
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Louise

Låter som en härlig kväll. kanske var välbehövligt med lite vila efter allt jobbande!? hehe, förstår om du vill vara lite anonym.. men det är imorgon vi ska dit.. till torsdag. när ni är lediga ;) då kankse vi springer på varann på stan! eller var i stan bor ni? är det på kungsholmen får du hålla extra utkik ;) har du lägenhet där så blir jag förövrigt jääävligt avis. haha. kramkram

2009-08-11 @ 21:45:20
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0