Längtar till imorgon kväll!

Oavsett om jag bara får någon timme (vaken tid) med R imorrn så ska jag njuta! Längtar så mycket efter att få umgås med honom! Kramas! Är lite rädd för att han kommer sova bort hela kvällen imorrn och sedan vakna när jag typ måste gå och lägga mig, men jag får inte hålla på att  oroa mig så. Det blir en stress. Jag kan inte kontrollera allt! Jag ska mysa imorgon kväll iallafall, får väl sitta och titta på honom när han sover, hehe.

Jo, det som hände imorse... "Grälet"  var snabbt avklarat. Tjafsade om hunden, typ vem som tar mest ansvar - fånigt av mig att starta den diskussionen, tycker jag nu såhär i efterhand. Skriver en mental minneslapp till mig själv att inte diskutera/starta något innan jag ätit frukost ;-)!  Jag är så himla konflikträdd samtidigt som jag tar åt mig väldigt lätt = HATAR att gräla, men kan inte låta bli.

Jobb ikväll. 17-01. Ska göra mig i ordning om en och en halv timme. Slappa tills dess!

PS: Lunchen smakar mums idag! Blogga när man äter är helt OK tycker jag. Då kan man tugga medan man skriver :-) DS.

Kommentarer
Postat av: Lorena

;)

Tyckte jag fick till lite indianfeeling på den bilden och det är något jag febrilt söker då jag är 50% inka, på riktigt alltså :)



Äter du fort? Jag gjorde det förut, då började jag läsa böcker man var tvungen att hålla upp sidan på när jag åt, det funkade. Nu äter jag skitseeegt, eller så äter jag mycket och därför tar det tid. Kvittar!



Du får behålla näsan, jag vet hur ni partners kan vara före frukost. Mannen förklarade sin extrema morgonsurhet med att "glädjen rinner ner i fötterna när jag reser mig upp ur sängen" kan det stämma?



Janis är one of a kind. Låten Summertime får mig att rysa varje gång, ge mig woodstock faaan

2009-08-04 @ 14:42:50
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: lena

ja de e avkopplande o skingrar tankarna när man har ätit o blogga lite.. brukar jag oxå göra.. hoppas att det går ok på jobbet iaf.. kramis

2009-08-04 @ 16:13:19
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Katt

Barnmorskan tyckte att jag skulle vara utan hormoner så vi ska testa med en kopparspiral. :o)

2009-08-04 @ 17:13:05
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Louise

hähä, bra där! då äter man lite långsammare också. äter nästan alltid vid datorn jag ;) och gräl på tom mage lät INTE som en hit.. man blir liksom lite extra känslig då :p hoppas det går bra på jobbet nu, skänker dig en varm tanke!



Tack för åsikten angående motionen. alltså jag kanske var lite otydlig där; det var inte precis så att Gisela rådde mig att göra den mängden motion. Hon ville egentligen inte ge några exakta tider man "får" motionera eftersom det varierar så mycket från människa till människa efter vad man har för vardagsliv, matvanor, motionsbehov osv. Var mer så att jag skrev till henne och sa att jag hade lite problem med tvångmotionen men skulle försöka dra ner och frågade om 1h cykling + 1h promenad om dagen var lagom att börja med. då svarade hon "ja, MAX". TYP :p usch, vill inte att nån ska tro att Gisela råder underviktiga till övermotionerande bara för att jag skriver lite konstigt.



kram!

2009-08-04 @ 21:41:00
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0