Kärlek

GBs klassisk vanilj, lite vispad grädde, några maränger och...mörk choklad med cocoa nibs - en klockren kombination! Gudagott...

Synd att man alltid måste få dessa "påföljder" i form av överdriven tankeverksamhet/ångest över det man ätit och över hur morgondagen kommer att se ut.

Nåja. Har hanterat känslorna genom att säga till R precis hur mina tankar går. Utan gråt eller överdrivna ordalag, bara helt enkelt sagt vad som rör sig i min skalle just nu. Låter ju helt kocko när jag säger det högt, men, men.. 
Just NU känner jag såhär inför mat. Just nu. Inte för alltid. Det får vara jobbigt nu. Jag kommer att övervinna detta. Även om det tar lite tid.

Gick bra hos kuratorn idag. Hon är OK faktiskt. Känns som att det är värt att fortsätta gå hos henne, åtminstone ett tag till.

Min självkänsla och självförtroende ska ta mig tusan boostas nu. Det kommer att hjälpa mig. Tips???

Nu ska det mysas en smula här... Svarar på era fina kommentarer lite senare.

<3

Kommentarer
Postat av: Clara

Dålig självkänsla?

Har'u provat Mia Törnbloms böcker? De är faktikst ruskigt bra. Give it a shot!

Kramar

C

2009-09-01 @ 07:57:00
URL: http://laramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0