En efterlängtad stund!

Äntligen sitter jag här uppkrupen i soffan framför datorn. Nyduschad och trött tuggar jag i mig kvällsmålet. Det är en skön känsla att veta att jag åtminstone är ledig imorrn, en liten vilopaus från det jobbet. Mitt jobb är som bekant hemskt och ikväll var inget undantag... Måste ta tag i jobbsökandet igen.

Maten idag har gått OK, men det är fan så mycket jobbigare och svårare på alla sätt att äta bra på jobbet. Har ändå lyckats hyfsat bra måste jag säga. Mycket, mycket bättre än förut!

Nu: Bloggläsning :-)

Strax: Tandborstning och sängen.

(Katarina "Längs stigen mot frihet", hur gör man för att kommentera hos dig?? Det går inte!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra att allting går lite bättre... jag hoppas att du snart hittar ett nytt jobb.. att inte trivas med sitt jobb, tar så på krafterna.. jag har oxå varit i den sitsen o det är verkligen inget roligt..

tänker på dig ... kramis

2009-08-03 @ 08:55:19
Postat av: lena

den kommentaren var från mig ju...=)

2009-08-03 @ 08:56:00
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Katarina

Du, jag är världens mest inkompetenta bloggare, men jag har gjort lite inställningar och förhoppningsvis är det grejen! Prova igen Kära du! Och heja på! Jag gillar dig!

2009-08-03 @ 12:48:59
URL: http://modstyrkafrihet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0