Ahhhh!

Fy fan vilken stressig och hemsk kväll :-(!! Dock helt ljuvligt skööööööööönt att nu få sitta hemma i soffan och nattmysa och fika. 900 spänn (dricks) rikare också, fantastiskt!

Dagspasset var lugnt och jag fick gott om tid att äta lunch. När jag åt kändes det som att det blev "för mycket", men egentligen blev jag absolut inte för mätt. Ändå gick jag med den där känslan flera timmar och kände att jag gjort "fel". Naturligtvis gjorde jag inget fel - tvärtom - jag lyssnade på min kropp och åt när jag var hungrig och ville äta... Skrämmande att det är så lätt att liksom manipulera sig själv med tankarna...

Nu är jag väldigt glad att jag åt rejält, annars hade jag aldrig klarat det här kvällen. Kastade i mig ett mellanmål när det var som stressigast ikväll och det kändes som en nödvändig påfyllning, synd bara att jag inte hann tugga. DET ÄR BRA ATT ÄTA REGELBUNDET! Och det är vad som gäller för mig numer! Var tredje-fjärde timme är lagom att äta tycker jag. Sen kanske man inte alltid kan följa det, men man kan åtminstone ha det som mål att oftast göra det.

Kuratorn imorrn. Vi får se vad det ger. Sist blev det ju jobbigt efteråt, men det kanske är lite så det funkar när man jobbar med sig själv?

Nattinatt..

Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra start på veckan :)

ang. brödet igår. visst blir det lite mer kompaktare men inte farligt kompakt och är man glutenintolerant så är man nog van :)



ha det nu fint! kramar

2009-08-31 @ 06:08:51
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: missh

Go morrron!



joo, visst, asbolut ska jag göra en utvärdering av smakerna!!

Dete bara roligt ju, hehe*!

Gillar du mjukostar?



va jobbar du med? resturang?

Lycka till hos din kurator idag!!



(Måste testa Pizza Hut snart då!)

Kram**

2009-08-31 @ 06:26:17
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0