Pustar ut

Trött efter en dag med stressigt jobb, matångest, tjocknoja och lägenhetsgrubbel... Återkommer om hur det går. Just nu ska jag bara luta mig tilllbaka i soffan en stund innan det är dags att gå och lägga sig.

R och jag har ätit en riktigt god middag och en (alldeles för) god efterrätt (har verkligen svårt att sluta äta den här glassen...). Bilderna är lite mörka och inte så bra, men iallafall:

 Marinerad stekt fläskfilé med sallad, klyftpotatis, bröd, guacamole och bearnaisesås.

 Vaniljgräddglass med maränger, chokladssås, grädde och krossad choklad.

 Och kaffe i min finaste kaffekopp :-) Stinky är riktigt gullig! Skulle gärna ha alla Muminkopparna, synd att de kostar skjortan.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken festmåltid, såg oerhört gott ut ! =)

Ack så söt mugg .. Fint porslin är grejjer det =) Dom har fått in så mycket snyggt på Indiska .. Man skulle haft mycket stålar ! :D

2009-09-17 @ 22:56:58
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: sandra

Men, det där så ju riktigt smaskigt ut ;) Njuuuuut du lever ju bara en gång! Kramar

2009-09-18 @ 07:04:00
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh, vilket härligt bord med mat, för att inte tala om din fina "mumin"-kopp! Jag samlar på sådana. Sitter just nu med "kärleksmuggen", rosa med Mumin & Snorkfröken på som kramas, och dricker mitt kvällste. De är förbaskat söta. Har du fler?

2009-09-19 @ 18:33:55
URL: http://linnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0