Mys

Hemma efter en lägenhetsvisning och middag på en Grekisk restaurang. Trött, trött, trött... Nu blir det té, läkerol och frukt och sen är det dags för sängen!

Maten idag har gått ok. Som ni nog märkt har jag lagt upp bilder på det jag ätit. Sjukt jobbigt att fota allt ;-) så i fortsättningen får det nog bli bild på nån frukost här och nån middag där - det är ju ändå rätt kul! :-)

Känn er fria att kommentera det jag ätit, men tänk på att detta endast är en dag i mängden. Kanske ändå borde visa allt jag ätit nån mer dag så ni får se hur olika det kan vara från dag till dag. Vi får se, vi får se.




Kommentarer
Postat av: Katarina

I mina ögon ser det ut som en balanserad och perfekt matdag! Vad du är cool! Älskar grekisk mat och är det något jag vill lära mig att äta igen så är det vitlöksbröd och fett med tzatziki!

Du Vännen, tack för din otroliga kommentar. Blir rörd till tårar över vilka vackra själar det finns där ute! Och du är verkligen top of the line!



Vi ska kämpa på, både du och jag, det finns en utväg! Skrämmande otäckt är det bara och jag önskar att jag inte vore så rädd. Men men.



Lägenhetsbyte på gång?



Kramar Katarina

2009-09-01 @ 22:15:21
URL: http://modstyrkafrihet.blogspot.com
Postat av: Katarina

I mina ögon ser det ut som en balanserad och perfekt matdag! Vad du är cool! Älskar grekisk mat och är det något jag vill lära mig att äta igen så är det vitlöksbröd och fett med tzatziki!

Du Vännen, tack för din otroliga kommentar. Blir rörd till tårar över vilka vackra själar det finns där ute! Och du är verkligen top of the line!



Vi ska kämpa på, både du och jag, det finns en utväg! Skrämmande otäckt är det bara och jag önskar att jag inte vore så rädd. Men men.



Lägenhetsbyte på gång?



Kramar Katarina

2009-09-01 @ 22:18:16
URL: http://modstyrkafrihet.blogspot.com
Postat av: carolina

gott med läkerol, men jag fick lsuta, blev helt beroende av dem ;) vad var det för lägenhet? :) bor du ihop med din kille nu? =)

2009-09-02 @ 12:13:45
URL: http://acarolinas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0