Besviken

Jag gav bort mitt kvällspass till en annan tjej som ville jobba ikväll. Lunchen var överjävlig idag och jag ville bara gråta (vilket jag tyvärr sen också gjorde...) extrem stress från början till slut. Jag bara for fram och tillbaka som kulan i ett flipperspel. Till slut brast det för mig. När min kollega frågade om jag ville gå hem svarade jag först nej. Tänkte att jag fan skulle bita ihop. Ringde R och började såklart gråta igen. Sa att jag skulle fortsätta jobba. Bara några minuter efter att jag hade lagt på växte ångesten och gråten i mig - jag ville bara hem. Sa till min kollega att hon kunde ta mitt pass om hon ville och det gjorde hon. Ringde R och sen åkte jag hem.

Känner mig jävligt besviken på mig själv för att jag inte pallar med jobbet. Värdelös och otillräcklig. Vi behöver ju verkligen pengarna nu: lägenhet, framtida studier, barn! etc... Men det går inte!! Jag klarar det inte :-(! Inte idag iallafall. Är så sjukt trött i huvudet och i kroppen. Utmattad både fysiskt och psykiskt. Och ARG. Arg på jobbet. Arg på gästerna. Arg på mina kollegor som inte förstår mig. Arg på mig själv. Arg för att det inte funkar. Arg på mat/kontrolltankarna! AHHHHRG!

Men mest av allt är jag bara så ledsen.

Suck. Har gråtit en massa sedan jag kom hem. Vill bara att R ska krama mig, men han verkar inte på humör. Rädd för att han är besviken på mig. Så jävla hemsk känsla.

Inte särskilt hungrig, men jag ska strax fixa iordning blodpudding. Kommer säkert bli hungrig när jag väl börjar äta. Kanske lägger upp en bild sen om jag orkar.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lena

vi har alla rätt att inte orka hela tiden.. var inte så hård mot dog själv nu.. du har kämpat på jättebra.. tycker att du gjorde helt rätt som gav bort din kväll.. passa på o vila dig nu.. kram på dig

2009-09-04 @ 21:19:58
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Välkommen in och läsa min blogg om mitt liv som frisör, skönhetsintresserad & partyprinsessa! Svarar gärna på dina frågor om hår också! hoppas det är något som intresserar dig! Kramar /S

2009-09-04 @ 21:25:19
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Louise

usch vännen, vad tråkigt att du haft en mindre bra dag.men det är okej att inte vara på topp jämt. var det nått särskilt som hände? vet hur jävligt det kan vara med griniga kunder. och stress!



tänk på att du inte är heeelt frisk än så pressa inte dig själv för hårt. kram<3

2009-09-04 @ 21:37:30
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0