Urladdning

Fixade jag att äta godis utan att R gjorde det?? Noooooo....... Blev istället den utlösande faktorn till rejäl ångest som i sin tur ledde till bråk, eller konflikt mellan R och mig. Nu känns det bra, för nu har vi pratat och jag kan se saker för vad de verkligen är. Dumt att vara konflikträdd när konflikter faktiskt kan vara konstruktiva. Även om det var skitjobbigt att gräla så kom vi fram till väldigt bra saker, fick klarhet i en massa grejer. Och gräl? Var det ens det?

Vad gjorde jag utan R?

Kommentarer
Postat av: Y

Det är jättebra att ni kan prata om det ju! Men du - du förtjänar ju varenda liten godisbit! Det är inte det minsta farligt, jag lovar!

Svar: visst är det jobbigt att prata om allt, men det är också väldigt nyttigt, man ska inte hålla allt inom sig! Ja, jag är överlycklig, nu kan jag äta godis utan ångest igen :D. Nu ska jag sova, sov gott vännen! <3

2009-10-08 @ 23:02:32
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är superviktigt att vara ärlig och prata om saker och ting, i varje relation ! Och det brukar ju ordna sig i slutändan :)



Föressten, kolla efter Bounytn på Pressbyrån. De brukar ha det mesta nytt ;D Där fann jag min !

KRAMAR

2009-10-08 @ 23:30:37
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Katt

Vad skönt att ni kan prata ut om saker! :o) Ibland kan det behövas ett "gräl".



Pizzan ser supergod ut!

2009-10-09 @ 09:09:33
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: missh

HEJ DU FINA*!

Hur har du sovit?



Joo, min moster e snäll hon, men som sagt

...träffas väldigt SÄLLAN. Fick dock veta igår att

hon läser min blogg, vilket jag inte visste!!



Ang. mamma (pappa e likadan!) så vet jag inte

va jag ska säga?

Jag har själv så svårt att förstå hur man kan

säga såna saker till sin egna dotter...

Och alla som jag berättar detta för kan inte tro

att hon är sån heller, så...

Och när jag pratatde me den där damen igår på

socialen, så sa hon att jag hade det väldigt svårt o

så undrade hon va jag levt på tills nu o jag sa att

jag levt på mina sparpengar.

Sen så sa hon att, "ja o dina föräldrar hjälper säkert till också, de brukar de ju göra i såna här situationer"

Och jag ba:

- " Njeee, inte mina, tyvärr..."

(pinsamt!)



* Idag ska jag tvätta o städa o sånt.

Har redan varit o handlat mat!

VAD SKA DU GÖRA?



* Asså tjejerna i Mammas pojkar!!

Kollade du?

blev galen på den där blonda bruden som

snackade mest! Vilken blåst brud!!! Oj oj oj!

OCH IKVÄLL - INTE MISSA IDOL!!!



KÄRLEK <3

2009-10-09 @ 11:36:28
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Lorena

Du är så bra, och du skulle inte ens nånsin VARA utan R, för han skulle inte palla en dag utan DIG :D

2009-10-09 @ 13:27:05
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Molly

hej!

okej, då förstår jag :) jag var också inne på sjukgymnast ett tag :)



jo, jag har gjort provet två gånger men det gick åt skogen :p har du gjort det förut? :)



du får ha en bra fortsättning på kvällen!

kramkram

2009-10-09 @ 19:39:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0