Svinis?

Har sjukskrivit mig till och med onsdag nu. Till att börja med. Känns både bra och dåligt. Bra för att jag verkligen inte känner mig kry och att jobba känns helt otänkbart just nu. Dåligt såklart för att jag missar både lön och dricks. Fan. Vill ju kunna spara så mycket som möjligt till flytten...

Dåligt också för alla tankar som jag får tid att tänka. Fast det kanske är bra? Egentligen...att jag måste utsätta mig själv för det här?

Har som vanligt inte en tillstymmelse till förlorad aptit, trots sjukdom. Borde vara glad och tacksam åt det såklart, men det stör och gnager lite i en avdankad anorektiker att ständigt behöva känna sig glupsk.

Jag är riktigt elak mot mig själv med de här tankarna, jag vet. Vet att jag borde veta bättre.

Har iallafall EN trevlig sak att berätta: Ska till Gisela 23 november!! Och det ser jag fram emot! Det har ju onekligen hänt en del sen sist... Hoppas att hon kan ge mig lite pepp och bra åsikter och det är jag nästan bergis på att hon kommer göra. Hon är ju världens bästa Gisela <3!

Kommentarer
Postat av: ingela

HELT klart världens bästa Gisela =)))

2009-10-12 @ 19:17:55
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: missh

..HEJ!

..Min dag har inte varit så bra..

Hur har din dag varit?



ska du se sista hollywoodfruarna

ikväll då?



kram

2009-10-12 @ 19:32:49
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Lorena

Hoppas inte svinis!



Vad bra att du ska träffa Gisela! Tror du är i behov av att bolla grejer med expertisens moder :) När var du hos henne sist?



Angående glupskhet så blir jag alltid hunfrigare ju mer "handikappad" jag är, äter lika mycket eller mer på alla mina vilodagar. Aptiten växer hos vissa när man drar ner på tempot. Och alla dina tankar och oron kräver sitt också i energiväg. Jag är också en jävligt hungrig föredetting, men det får man vara! Det tyder mest på god förbränning :D

Slängpuss så jag inte blir smittad!

2009-10-12 @ 19:45:30
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Lillamy

Sv: Min dietist är super. Hård, men bra. Det känns som att hon vet vad hon pratar om och det känns verkligen som om hon tycker om sitt arbete. Men jag får intala mig själv hela tiden att hon vet bäst och inte äs-monstret inom mig.



Vem är Gisela? Ngn behandlare också kanske? Hoppas du får en bra kväll annars. Själv ska jag kolla på Hollywoodfruar nu, hej svejs så länge:)

2009-10-12 @ 21:01:39
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Y

Wow, Gisela är ju något av en kändis här i bloggvärlden. Har du träffat henne innan? Ja, man kan ju tycka att han borde förstå mig, men han har en mognadsålder på ca 3 år, vägrar att inse att han kan ha fel. Haha tack, I shall teach you how feel good ;). Hoppas verkligen att du inte har dragit på dig svininfluensan! Det är inte kul att få så mycket tid att tänka, men det är bra att du ser det som en utmaning. Du mot ÄS liksom, och vem är starkast? Det VET både du&jag att DU är! <3<3

2009-10-12 @ 21:31:20
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0