Kureras!

Känner mig lite lite bättre idag. Ska avgöra ikväll om jag klarar att jobba imorrn, så idag ska jag verkligen försöka ta det lugnt. Svårt, det är mycket som ska göras även om jag såklart inte tränar eller så. T ex så finns det ett tvättberg som bara växer och drivor av hundhår på golvet... Prio nummer ett (och förmodligen det enda som kommer bli gjort) är att handla och laga mat. R är ledig ikväll och vi vill äta något gott och mysa <3.

Ska kurera mig på lite olika sätt nu. Mat, mycket vila, ingen stress, lite frisk luft, kramar, Ipren mm.

Kommentarer
Postat av: Y

Ha en underbar dag! Kram

2009-10-14 @ 12:19:36
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Lorena

Ta hand om dig för guds skull! R kan tvätta, om det verkligen MÅSTE göras. Annars kan nån av er göra det sen :)



Jag fick det, och jag VAR en sopa när jag gjorde det, svältpåverkad och dum i huvudet. Det kanske var tur mest när jag tänker efter...



Värt att testa för alla hur som, och jag tror det skulle gå hur bra som helst :)

2009-10-14 @ 15:23:12
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Molly

hoppas att du blir kry snart :)

har du hund? vad mysigt i såfall. vad är det för ras? :)



du får ha en fortsatt bra kväll och ta hand om dig :) kramar



ps. oroa dig INTE för provet! jag VET att det kommer gå galant :)

2009-10-14 @ 18:43:22
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0