En kamp jag tänker vinna

Har ätit precis som en vanlig dag idag. Finns inget annat alternativ för att bli frisk. Trots att det mest ansträngande jag gjort är att diska så har jag ätit frukost, lunch och mellis precis som vanligt. Sovit däremellan, (men är fortfarande lika trött...) Har funderat hela dagen på hur jag skulle göra med godiset ikväll. Hade det vart en "vanlig" dag då jag förmodligen tränat, handlat, städat och tvättat så hade jag säkerligen ätit godis, eftersom jag..tja...liksom tycker om godis!! Funderade på hurvida jag var värd det eller ej ikväll, när jag bara legat sjuk. Men för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! DET ÄR SLUT MED DET TÄNKET NU!!!!!

Även om det minst sagt känns asjobbigt. Hatar det här och mår verkligen inte bra psykiskt idag. Tjockiskänslorna som har funnits i mig ett tag blir inte direkt lättare av att vara i stillhet och ändå äta. Men som sagt, det är slut med det tänket nu. Och ikväll blir det myskväll med plockmat, kaffe, choklad och Johan Falk.

Jag får helt enkelt "vara" i tjockiskänslan/värdelöshetskänslan tills den förhoppningsvis försvinner. Att dra in på ätbara saker är inget alternativ. Aldrig aldrig mer.

 1 paket äkta fårost, oliver, tomat, gurka och en Thorbulle. Så enkelt som det kan bli för en sjukling.

 Favvogodiset just nu, samt Johan Falk-filmen National Target. (Hoppas att den inte är för läskig, är ju ensam hemma!!)




Kommentarer
Postat av: Linn

Låter som en bra kväll tycker jag!:) Stå ut och krya på dig!

2009-10-11 @ 19:41:36
URL: http://linnsedblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

låter som en mysig kväll ju.. åhhh det nougat chokladet är mitt favvo choklad.. saknar det så... snart ska jag våga mig på det... krya på dig nu o var rädd om dig..

KRAM

2009-10-11 @ 19:47:47
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Jag spenderade också min kväll med film & karra :) Tanken var att jag skulle se Leo Gaut men den var uthyrd & det tog sån tid å tanka :P Så det fick bli den fjärde Fast and the Furious filmen istället :)



Vila upp dig ordentligt nu och härda ut, fri(sk) ska vi bli ! Många varma kramar

2009-10-11 @ 22:41:36
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0