Åh..

Vi hade en sån jäkla mysig hemmakväll igår! Love it!

Känslan av att veta att jag dessutom är ledig både idag och imorrn är obeskrivlig. Så skönt...

Ingen aning vad dagen kommer bjuda på. Förmodligen det där tvätteriet som jag struntade i igår, men även något mer lustbetonat hehe.

Ska äta frulle nu och sen sova några timmar till, älskar att gå och lägga mig igen efter frukost det är det bästa!

Kommer säkert jobbiga tankar angående godiset igår och hurvida jag "får" äta godis idag också, men jag ska försöka ha mitt mantra i huvudet: "Jag får äta vad jag vill varje dag resten av livet".

Kram

Kommentarer
Postat av: Y

Precis! Hur många friska männniskor hade kompenserat för att de åt godis igår liksom? Klart du får äta godis idag igen, godis är inte det minsta farligt, bara en del av livet! Hoppas du får en fin lördag <3

2009-10-03 @ 10:15:41
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: missh

jja, va härligt!

Känner mej lite bnättre idag, förutom

att jag fortf e lite öm, trött o allmänt seg!



Hur mår du idag?



Va mysigt - d¨å får Ni er första Jul

i den nya lägenheten!!

hur stor är lägenheten?



Ha en toppendag!

KRAM

2009-10-03 @ 10:54:17
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0