Uppvarvad

Ibland har jag så svårt att varva ner efter jobbet. Jätteskönt att R är hemma iallafall, det gör det lättare att slappna av och somna när man får ha huvudet på hans arm. :-)

Hade ångest inför jobbet idag, men det gick väl OK när jag väl var där antar jag. Åkte med R in till stan innan jobbet. Jag blev "parkerad" på ett fik medan han var vid doktorn. Med den ångesten jag hade kändes det iallafall bättre än att bara sitta själv hemma och vänta på att åka till jobbet.

Suck. Nu bävar jag för heldagen imorrn... Det är inget nådigt pass. Hatar att vara borta från 10 på morgonen till 02 på natten! Kan fan inte vara lagligt med sånna schemaläggningar!?

Nu: Tugga i mig kvällsmålet och dricka upp mitt blåbärsthé.
Sen: Marsch pannkaka i säng för några välbehövliga timmars sömn!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jodå, jag försöker pricka in smällarna på "henne" men ibland fintar hon..

Hur går det med lägenhetsletandet?

Kram

2009-06-17 @ 07:24:47
URL: http://labansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0