Glad midsommar!

Här hemma hos tröttmössorna blir det inget midsommarfirande under dagen. Älskade R har jobbat och ligger och sover. Jag gick nyss upp efter att ha gjort honom sällskap några timmar. 

Av någon anledning fick jag inte mycket till sömn inatt. Var verkligen trött när jag stod och borstade tänderna vid 22-tiden, men när jag la huvudet på kudden var jag helt plötsligt klarvaken. Vände och vred mig och vaknade varje timme hela natten. Vid sextiden gav jag upp och gick ut med hunden en snabbis. Kände mig jättetrött, men kunde fortfarande inte sova. Blev frukost tillsammans med R när han kom hem vid halv åtta och sen kröp vi ner i sängen tillsammans - somnade som en stock! Märkligt det där... Jag kan nästan inte sova utan honom längre...

Funderar på att överraska R med någon slags midsommarmeny ikväll (dock ingen sill och ägg för det gillar han inte). Förmodligen blir det väl något bra kött med goda tillbehör och kanske en bärpaj till dessert? Synd att jag är så slut bara, skulle vara rätt skönt med hämtpizza och lösgodis, även om det inte är så "midsommrigt" :-P

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tycker att du ska slå till o fixa lite midsommar mat.. så får ni lite mys.. det kan väl vara skönt o inte allt för jobbigt... kram

2009-06-19 @ 13:09:37
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0