Suck (ursäkta svärorden i detta inlägg, men jag blir bara så jävla trött på infernot av ÄS/ångesttankar som snurrar i min skalle - för en bit PAJ med glass!)

Jag längtar så in i bängen till den tidpunkt då jag slipper ha jävla SKITÅNGEST för att jag ätit paj med glass till kvällsmål! :-(

(JAGFÅRÄTAPAJHÅLLKÄFTENJÄVLAÄCKLIGAFITTÄTSTÖRNING!!!!!!!!!!!)

Allt kändes så bra innan. Jag var fortfarande behagligt mätt efter middagen, men kände för något gott - vi är ju båda lediga och en god efterrätt är ju mysigt och höjer stämningen. Men inte ska jag få njuta inte! :-( Genast kommer tankar som att det var dumt att ta pajen eftersom att jag säkerligen kommer äta mycket sånt imorrn på Grönan, dumt att jag åt pajen för att jag redan ätit sött tidigare idag etc etc... "Nu kan jag lika gärna fortsätta äta när allt redan är förstört" kom också upp i skallen - den gamla godingen! Jävla hjärna! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR dessa tankar!

Jag har inte gjort nåt fel. Det är normalt att äta paj. Det är gott att äta paj. Och jag får äta PAJ eller vad jag vill imorrn också och vilken annan jävla dag somhelst livet ut. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Louise

den pajen kommer inte göra minsta skillnad på din kropp. Du vet, behövs över 9000kcal för att gå upp 1 kg! och inte ens det är mkt ;) men jag vet att det är omöjligt att tänka förnuftigt när man har ångest.. hoppas du kan sova bort den! krmar

2009-07-29 @ 23:44:52
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Louise

den pajen kommer inte göra minsta skillnad på din kropp. Du vet, behövs över 9000kcal för att gå upp 1 kg! och inte ens det är mkt ;) men jag vet att det är omöjligt att tänka förnuftigt när man har ångest.. hoppas du kan sova bort den! krmar

2009-07-29 @ 23:48:06
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Lillamy

Helt rätt tänkt! Varför skulle inte du få äta paj och unna dig saker som så många andra gör? Du fååår äta och du får må bra fast du ätit "onyttigt". Du får äta vad du vill utan att tänka på vad morgondagen kommer innehålla för mat. Typiskt mig att säga det till ngn annan när jag inte klarar av det själv. Men även du har rätt till att njuta av livets goda, för paj är ju faktiskt väldigt gott. Jag ska äta det snart, det är så himlans mumsigt, men samtidigt är jag sååå rädd för att äta den. Dumt egentligen.



Hoppas du får en riktigt bra dag på Grönan, det är du minsann värd efter alla utmaningar som du klarar av. Du är så duktigt och inspirerande. Kramar till dig<3

2009-07-30 @ 11:27:52
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: sandra

Känner så väl igen de där förbannade tankarna. Ge bara igen, reta ÄS ännu mer det är det enda sättet. Jag tycker du är superduktig!



Och paj är ju så himla gott =) Ha så kul på grönan. Kramar

2009-07-30 @ 15:54:10
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0