Uppdatering

Käkar marängswiss och har småångest, egentligen inget nytt under solen alltså, hehe ;-) Annars... Hm... R och jag skulle ha sett "Bilar" men dvdn funkade inte så nu får vi se vad vi hittar på istället... Mysigt att bara vara hemma tillsammans egentligen. (Älskade R, om du visste hur glad jag blev för det du sa till mig idag! <3)

Funderar. Det är möjligt att jag nog har gått upp lite i vikt (eller så är det mensen, could be) det som förvånar mig är att det känns rätt ok. Känner mig ändå smal och fast, bara mer fyllig på vissa ställen liksom (kan vara inbillning, min kroppsuppfattning är ju som bekant obefintlig...men, men). Visst, jag är fortfarande ångestfylld och rädd inför ett normalt ätande (VAD är DET???), men jag kan inte annat än känna uppskattning för den växande styrkan och orken i min kropp. Och den ökande längtan efter att bli gravid pockar också på... Inte så himla smart att leva på gränsen till undervikt om du vill kunna bli gravid!

Ok. Så här känner jag idag. Imorrn kanske jag vill va Kate Moss, men det tar vi då! ;-) Ikväll MÖRBULTAR och LEMLÄSTAR vi ätstörningen!!!!!!! :-D

Kommentarer
Postat av: Katt

Härlig inställning!!



Och klänningen är jättefin!

2009-08-27 @ 06:40:30
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0