Snäll mat

Försöker med en portion yogurt, banan och müsli. Och en kopp té. Är fan helt skakig.

Kontrollen säger att jag borde äta nån nyttig ordentlig lunch istället för att ta lite müsli och börja småäta, men HALLÅ!!!! Jag är magsjuk, ge dig ÄS-helvete!

Till kvällen hoppas jag på att ha blivit bättre. Hatar detta. Har ni några tips på snäll mat man kan äta när man har vart magsjuk? Lorena sa kokt potatis, men jag är inget potatisfan så gärna andra tips också :-) annars blir det potäter, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lorena

Jag gillar inte heller potatis haha, men jag vet att det brukar funka. Annat "snällt"

Sån där "jävla-bra-för-magen-fil" som mannen säger :)

Banan, som du redan testar

Rooibosthé

Honung

Vaniljglasss

Ljust bröd (eller mellangrovt men absolut ingen torr fazerhistoria, det kan bli drygt)

Knäcke

Blåbärssoppa om du är lös i magen

Vissa soppor



Det är mycket frukostmat och sånt, men herregud är man magsjuk så är man, då ska man äta det man kan få ner helt enkelt.

Krya på dig<3

2009-08-24 @ 15:06:56
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0