AJ!

Började dagen med att sätta osthyveln rakt in i tummen. Inte skönt, inte skönt alls.... En stunds blodtorkande och tredubbla plåster senare sitter jag nu med öm tumme och äter frukost. Vaknade jättetidigt idag, 05.30, med ett sug i magen. Så det var upp och göra frukost, för ligga kvar i sängen hungrig funkar inte för mig.

Känner mig lite dålig som dels åt mer än R igår och dessutom måste gå upp jättetidigt och käka för att jag var så hungrig. Måste sluta jämföra mig sådär, det gynnar inte mig - bara min ÄS.

Ska strax krypa ner till min älskade igen. Vi är båda lediga idag. Vet inte vad vi ska hitta på, vet inte om även denna dag kommer att innehålla någon godis/annorlunda mat-utmaning. Hoppas nästan det, dels är det ju gott ;-P och dels tar det mig framåt.

Har förresten redan utmanat lite smått med nytt bröd till frullen, men det var en baggis faktiskt :-)

Ha en bra dag alla, see you later! Förresten, bjuder på en bild från lördagskvällen. Har på mig en oerhört färgglad mundering, ränder på tvären och allt vad det innebär...Nojade en del över att det skulle "lägga på kilon" etc. R hjälpte mig välja klänningen i affären och jag måste säga att trots alla nojor över att se min kropp i provrummets speglar så var jag sedan mycket nöjd med köpet, kände jag mig färgstark (no shit! Haha!) och ganska fin senare på kvällen... R sa att jag såg cool ut :-) jag säger att jag ser ut som en blandning av en kurvig Pippi Långstrump och en stickad garntomte :-D!


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, kurvig pippi långstrump. Grr! ;)



jag tycker du är sjukt vacker, en kroppslig förebild! sexig. (haha, okej, nu ger jag mig innan du blir rädd) förresten så tycker jag mig skymta lite blont hår där!? trodde du var brunett :p



kram!

2009-08-27 @ 09:37:59
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Katarina

Skrivit en kommentar två gåner nu och varje gång försvinner den! Bah! Jag ger mig dock inte. Ville börja med att berömma dig för att du vågar trotsa, och ta på dig fina kläder! Även om du kanske inte förstår det själv så säger du faktiskt till sjukdomen: Ha, jag förtjänar att klä mig fint. Min kropp är fin och jag får lov att vara fin! Det är grymt tjejen! Du har en fantastisk kropp, våga visa den! Och även om du inte ser den med samma ögon som mig, så lovar jag att om du gjorde det, så skulle du säga samma sak: That girl has i bootey! ;)



Ang. att jämföra med andra kan jag bara säga att jag vet exakt hur det känns. Jag hatar, hatar att äta mer än andra. Jag vill helst ha koll på hela restaurangen eller fiket, så jag vet att jag inte äter mer. För att inte tala om Mannen min. Jag hatar, hatar när min kropp blir hunrig så fort eller hur den ibland bara inte blir nöjd. Hatar att jag måste äta mer än andra. Men vi måste koppla på tunnelseendet och bara köra. Tänka att detta är vårt eget race, racet ut ur en hemsk sjukdom, in i friskheten. OAVSETT vad andra gör, äter eller säger. Vi kan och vi SKA!



Du är så grym Tjejen, en härlig förebild.

Kramar till tusen!

2009-08-27 @ 13:29:42
URL: http://modstyrkafrihet.blogspot.com
Postat av: Lorena

Jag förstår, jag förstår...



Hur som var den där utpassarn' superfin!



Nu måste jag tvätta, huvva!



Kärleksgos

2009-08-27 @ 14:48:53
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: lena

du är verkligen jättefin.. Hoppas att ni får en mysig dag när ni är lediga.. kram kram

2009-08-27 @ 16:25:58
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0