Härliga drycker väntar!

Imorrn vankas det middag på restaurang med R och svärmor. Jag har blivit lovad både en Margarita och ett glas rött på restaurangen och sedan kaffe till desserten hemma hos svärmor... Härligt! Väldigt sällan jag dricker alkoholhaltiga drycker och ganska sällan jag dricker kaffe* så det känns lite extra lyxigt när det väl blir av. Ser verkligen fram emot morgondagen.

Ikväll dock jobb. Liten ångestklump i magen, men ska försöka ha mitt mantra "jagärledigimorrnjagärledigimorrn..." i skallen. Och försöka tänka att det (förhoppningsvis) inte är så många timmar. 




* Var koffeinist på hööööög nivå förut. Kaffe istället för mat  ibland (!) etc. Vanorna är rätt mycket bättre nu :-) och kaffet har fått sin nya plats som mysdryck vid cafébesök. Much better!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt o kunna ta ett glas nångång iaf.. det kan ju vara gott o förunnat...

Kram

2009-05-09 @ 18:32:09
Postat av: Umma

ETT glas rödvin bara? Nähe, kräv åtminstonde två stycken. Om du dricker så sällan så ska du väl passa på föritusan. ;-) (Ska jag säga förresten som blir lullig under fötterna av ett glas vin...)



Åh tackar. Jag har gjort allt i lägenheten, fast med pappas och brorsans handtag då och då. Men I do love it. Nu senast har jag hjälpt till att renovera i mammas nya hus. Skulle nog kunna ha det som yrke "Renoveringshusa".



Vad är det du jobbar med? Missat.



Ha så trevligt med pojken och svärmor du!

2009-05-09 @ 20:14:01
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Umma

Åh jag minns när jag jobbade på hotell och hade hand om öppningen/frukosten. Var ju fasen underbart att strosa genom staden kl. 05.00 på morgonen (På sommaren!) och se allt det vackra ljusna.



Imorrn flyger jag till huvudstaden så Watch out girl! :-)

2009-05-10 @ 21:40:26
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj, de var ju jag som gjorde anonyma kommentaren.. skumt jag missat o skriva vem de var ifrån.. Hoppas att det gick bra på resturangen...

Kram

2009-05-13 @ 10:24:52
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0