Brööööööööl!


Svärmorsdejten i söndags blev minst sagt lyckad. Jag, R och hans goa lilla mamma roade oss kungligt på en välkänd steak-housekedja. Betyg över förväntan må jag säga.... Gigantiska margaritas, smältande bakpotatis med smör och gräddfil, biffen perfekt medium rare och sist, men inte minst - inte en *linneservett så långt ögat kunde se, nej hushållspapper stod istället på bordet :-D!
(*Befriande kontraster till min sk vardag på jobbet...där vinlistan är milslång och komplicerad, leendena krampaktiga och stämningen minst sagt bajsnödig)

Sedan promenad under skratt och flams hem till svärmors bo. Där väntade värmande kaffe och äppelkaka. Härliga tider. Njöt verkligen i fulla drag hela kvällen. (Älska, njuta, leva...)

Skulle gärna mysa JÄMT. Haha, det är det bästa jag vet. :-D Jobbade "bara" lunch idag så ikväll blev det mysmiddag i form av hemmagjord pizza framför tvn. Avrundar med gooooooooooooodis och grämer mig för att det är lång dag imorrn och för att älskade R och jag inte är lediga något tillsammans förrän söndag, men men... Älska, njuta leva.

Ps. Har fått tid hos en kurator. Hon lät snäll på telefon. Det är R som propsar på att jag går, men visst, jag tror att det är bra. Reda ut några ångestnystan? Ds.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det känns toppen och SKITLÄSKIGT! Men mest toppen!

Det är intervallinläggningar i Mora. Man är där en vecka, sen hemma tre, och så upprepas det i ett halvår plus uppföljning i ett år. Så de släpper en inte i första taget:) När man är där jobbar man dels med maten, men mest med tankarna. Samtal en timma varje dag, plus hypnos, kroppskännedom, gruppsamtal och så vidare. Det är väldigt intensivt och efter en vecka där är man helt slut! Ska iaf bli hemskt skönt att äntligen få hjälp!

2009-05-14 @ 08:35:22
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0