Fokus

 Igår var en underbar dag. Idag har mest varit en väntan på imorgon.

Jobb imorgon alltså, men främst ska jag tillbringa dagen med att försöka jobba med mig själv, göra det bästa av det.

* Fokusera på det som är bra

* Ägna mindre tid åt problemet och mer tid åt möjliga lösningar

* Lyssna på kroppen

* Tillåta mig själv att må bra, när jag väl gör det

R, jag älskar dig så otroligt mycket! Känns som att bästa medicinen mot dumma tankar, förkylningar etc är att älska och skratta! 
 




Kommentarer
Postat av: Kinna

Du är på rätt väg! Jag håller på och tänker i positiva banor själv. Kanske kommer jag att skriva mer om det också så håll utkik. =)

2009-05-10 @ 13:49:57
URL: http://kinnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0