Pust!

Ytterligare en het sommardag. Sitter här i soffan helt utslagen, det var väl besöket på Hemköp som blev nådastöten! Köa bland en massa folk och sen bära hem tunga kassar är sådäääär kul...

Har ätit frukost, lunch och mellanmål och inte mätt något idag. Känns väl ok, men jag hade tänkt käka godis ikväll och då känns det lite som att det inte spelar så stor roll vad jag gjort tidigare under dagen. Knas-hjärna, jag vet, jag vet.

R håller på och städar balkongen, känner mig lite lat som inte orkar hjälpa till. :-( Iofs så har han sovit mest hela dagen och jag har ju vart hyfsat aktiv: men jag ska inte behöva ha det här jämförelse/kompensationstänket!!!

Just nu kan jag bara tänka på middagen, är hungrig, men R ville vänta. Har ätit några lakritsbitar för att höja blodsockret lite (jag blir arg när jag är hungrig haha) mest för Rs skull ;-).
 
Jaaaaa! Nu frågade han när vi skulle käka! NU R, NU! ;-)


Kommentarer
Postat av: lorena

Det stämmer! Akutsyrrorna är jättefina och goa jämt. Tror som du att läkarna är mycket stressade och måste ha "sitt race" för att palla.



Müsli gillar däremot inte jag fast jag älskar alla skumma gryn och tom mjölgröter som finns typ (utom risgryn haha) Näe, flingor skare va!



Hoppas att maten som verkar inmundigas lite sent idag smakar förträffligt.



Jag ska hosta skiten ur de här revbenen när de läkt. För att hämnas!



Kram

2009-06-30 @ 20:26:32
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Louise

hoppas middagen smakade bra nu då ;)



ikväll har jag varit och badat och nu tar jag det bara lugnt! själv då? skönt med semester I guess? kramkram

2009-06-30 @ 21:48:52
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0