Mysregn...

Mörk himmel och regn, konstaterade jag när jag nyss blev väckt av R. Han är på väg hem från jobbet och ringde mig för att småprata lite på vägen. Han blev förvånad över att jag sov tydligen :-)
 
Nu sitter jag och mumsar brödet Hjärtegott med bregott, gurka och ost. Mycket god frukost och dessutom gott med lite variation till min vanliga ibland. Ska ta en lite tupplur efter frukost, fortfarande rätt trött.

Känns som att idag kommer att bli en helt OK dag. Ska verkligen försöka njuta av min lediga kväll ikväll.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, jag går till BUP på öppenvård en gång i veckan ungefär och ibland får jag komma in med mina föräldrar och vara där en hel dag. Var faktiskt där idag så nu har jag kommit igång att äta igen! Som du säger: jag kan nog klara det, men jag behöver lite skjuts på vägen. Ibland hamnar man liksom i en svacka och då behöver man någon som påminner en om vad som är rätt och så :) Tack för att du påminner mig också!



Låter som en skön dag förresten, hoppas den blev bra!



Kram

2009-06-10 @ 18:14:03
URL: http://dreamsofbeautification.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0