Här är den sköna sommaren...

Godmorgon! Jag siitter vid datorn och äter frukost som jag inte mätt upp :-) känns OK än så länge... Var riktigt trött när vi kom hem igår så jag orkade inte blogga. Men nu är det en ny dag med nya krafter!

Jag, R och svärmor var på Sven-Bertil Taubekonsert på Grönan igår. Det var otroligt varmt och verkligen en fin sommarkväll. Innan konserten åt vi buffé (som kändes rätt ofarlig) på ett ställe alla tre, väldigt gott och fräscht faktiskt, långt över förväntan. Själva konserten var bra, även om Sven-Bertil nog börjar bli lite väl till åren för att stå på scen. Det var iallafall en underbar stämning på Gröna Lund, vi skrattade och fånade oss på vårt vanliga vis och jag kände mig kärare än någonsin.. Tivolimiljön är romantisk i sig, så vi skippade kärlekstunneln :-) det var mysigt att bara gå runt i det fina vädret och titta på allt.

Innan vi åkte hem så ville R och svärmor ta varsin öl till, så vi gick längs Strandvägen och satte oss vid en av uteserveringarna där. Jag hade lite ont i magen och var verkligen jättetrött så vi blev inte så långvariga, men det var ett mysigt ställe vi satt på. Samma ställe som R och jag käkade på innan konserten förra året faktiskt :-)

Kvällen var verkligen lyckad och jag kände mig så harmonisk, kär och glad hela tiden. Älskar R så otroligt mycket och min lilla svärmor är så rar :-) så det var fint sällskap jag hade igår. :-)






Tack käre gode Gud för semester! Det är så härligt att få känna sig fri! Vi får se vad denna dag har att erbjuda, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad härligt det lät!

Håller med om att tivolin i sig är romantiska platser! Allting är så glädjefyllt på såna platser!



Ja stringhyllor är det finaste som finns! Hihi! Yes, vi hittade lite blandat från IKEA sen, (händer inte ofta att man går ut tomhänt).



Tack ska du ha! Cornflakes-prylen är köpt i Italien, i Rom. Mattias avskyr den.. men jag ÄLSKAR den! Haha!

2009-06-30 @ 10:09:06
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: lorena

Det lät kanoners det! Så du är en sån dära storstadsbo du också?



Själv har jag gjort nåt så trivialt som att hosta. Då snackar vi INTE nån ordentlig hosta, utan småharklingar. Men med mitt sabbade gamla anorexiskelett så räcker det tydligen för att revbenet ska kvadda.



Nå ja, jag har bara mig själv att skylla. Men har slutat med allt som kan sabba skelettet numera i alla fall.

2009-06-30 @ 13:07:54
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Lena

ser att du är duktig o kämpar på.. BRA!!!!

Låter som du hade en mysig kväll igår...=D

Kram

2009-06-30 @ 15:04:55
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Molly

det låter som en toppenkväll :)

hoppas att du har haft en bra tisdag, so far?!:)

ta hand om dig! kramkram

2009-06-30 @ 15:27:33
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Louise

åh det låter underbart hörrdu! bor du i sthlm? :) kram!

2009-06-30 @ 18:15:40
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: lena

ikväll blir det nog lugnt, känner mig en aningen off o nere.. men de kan vara skönt o ta de lite lugnt oxå...

Ja roligt med renovering.. iaf när det e klart...=D

2009-06-30 @ 19:25:28
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0