Fyndat

De som känner mig vet hur svårt jag har att handla kläder. Men igår slutade jag jättetidigt från jobbet och jag beslöt att nu banne mig skulle det shoppas! Efter en liten runda på stan var reultatet  följande:  Sex par favorittrosor av märket Pieces, från Vero Moda (ca 300kr) samt ett par nylonstrumpor för 49kr och en  grå t-shirt för 49kr. Köpte även ett par sneakers av märket Coq Sportif (449kr), på Team Sportia. Bra gjort för att vara jag! Bildbevis:






Kände mig ganska duktig när jag väl kom hem. Antar att det faktum att jag hade presentkort på både Vero Moda och Team Sportia gjorde det avsevärt mycket lättare för mig att handla lite kläder, då behövde jag ju inte göra av med så förgjordat mycket pengar. Hmm, den saken klarade jag ju så bra i mataffären och på apoteket sedan, vad det kalaset gick på, helt utan presentkort vill jag helst inte tala om... Det är lätt att göra av med pengar, så är det bara. Konsumera är kul :-) Helst handlar jag mat och "onödiga" pryttlar till hemmet. Kläder är det absolut svåraste. Kanhända har det, som mycket annat, med mina kroppsnojor att göra.

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Dagens sommar fråga :" och svara gärna på dagens fråga? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-23 @ 13:06:13
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0