En konstig brutta

Det är som så att jag inte är fullt normal, nej tämligen udda för att vara en 25-årig tjej år 2009. Saken är den att jag fullkomligt HATAR att handla kläder (observera: hatar enbart att handla, gillar att bära dem). Jag är så oerhört kräsen, tycker att allt är fult och för dyrt, tycker att folk är jobbiga och i vägen, expediterna snorkiga etc etc. (Ja, jag inser att detta om något är ett I-landsproblem...)

Nu är jag återigen i en situation där jag inte har någonting att ha på mig. Två dagar kvar till jag ska åka iväg på lillebrors studentmottagning och noll tid att handla kläder! Vad göra? Mamma skickade t om en klänning till mig, den var söt, men alldeles för urringad för min bleka lekamen. Hjäääääääälp! Har ingen lust att gå naken/se ut som att jag klätt på mig i mörkret inför hela släkten. Hjälp efterlyses. Och det snabbt!

Har i allafall en klipptid kl 14. Så är håret förhoppningsvis räddat iallafall.

Kommentarer
Postat av: lorena

Tack så mycket för din kommentar! Blir alldeles rörd ju...



Har tittat in här nån gång förut - och du kan räkna med att det blir fler gånger :)

2009-06-03 @ 16:05:50
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Louise

tack för dina kommentarer!



det är bra att du är ärlig mot mig, jag behöver det! någon som ser på allt från ett annat perspektiv, ett sunt sådant! snälla fortsätt komma med kommentarer när du tycker jag gör något dumt :)



Lycka till hos frissan! kramkram

2009-06-04 @ 09:20:59
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0