Harry P

Vi har varit och sett nya Harry Potterfilmen ikväll. Bra tyckte jag, gäsp tyckte R :-) men men, smaken är ju bekant som baken dvs delad. Bion var alltså bra enligt mig, men något som var mindre bra var att jag satt mig rakt i en bit chokladgodis som någon kletat fast mitt på biofotöljen. Så äckligt. Tur i oturen att jag hade svarta jeans iallafall. Men vafan, städar de inte salongen eller vad??

Dagens/kvällens utmaningar.

* Ingen löpning, trots att jag hade planerat det.
* Stort pizzadegsbröd (jättegott) med ost på till min räk och äggsallad + dressing.
* Åt biogodis till bion - såklart  (men VAD är en LAGOM mängd???)

Besöket hos kuratorn gick bra. Antar att hon försöker lära känna mig, för det är bara jag som babblar... Vi får se hur det artar sig, jag behöver all hjälp jag kan få med att ta mig vidare.

Nattinatti (strax)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blev av att hitta din blogg! Härligt med starka tjejer som verkligen försöker hitta tillbaka till ett friskt liv. Lite egoistiskt så fick jag ju någonting spännande och intressant att läsa också, under ett långt nattpass.

Du har precis fått en ny stammisläsare!



Stor kram, Katarina

2009-07-22 @ 02:58:15
Postat av: J

Katarina: Tack snälla! Vad kul att du vill fortsätta läsa här. Hoppas att du får sova gott efter nattpasset.



Kram J

2009-07-22 @ 08:52:37
URL: http://ettbraliv.blogg.se/
Postat av: Lorena

Goddagens!



Jag och C ska på riktig dinner and moviedejt på fredag och se på harry. Vi är väl lite småfans sådär så det blir riktigt roligt!



Det tar verkligen på krafterna att gå emot tvång och annat. Jag minns själv hur underbart det var den tiden på dygnet då man bara kunde sova och slapp tänka och tänka om hela tiden. Det blir bättre, saker börjar falla sig naturligt. Precis som när du bröt svälten, efter ett tag var måltiderna en naturlig del av livet.



Hur mycket godis som är lagom? Det kan nog ingen svara på. När jag köper godis så tar jag alltid runt X hekto, C däremot tar betydligt mindre medans min vän J kan ösa på uppemot ett kilo. Det är lagom att äta så länge som det smakar gott och varje bit är en njutning kan man väl säga? Men det är ändå bara en vild gissning :)



Kram!

2009-07-22 @ 12:43:38
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: sandra

Det brukar jag också fundera över... hur mycket är lagom egentligen? Hm, det är nog väldigt personligt tror jag... Kram sandra

2009-07-23 @ 22:53:55
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0