Godmorgon önskar lilla apan!

Hur mycket jag än varierar min kost så är det en sak som tycks bestå - bananerna! :-D Det är min absoluta favoritfrukt och finns med som komplement till frukost och mellis så gott som varje dag.

Har provat en ny ost idag, köpte den på City Gross, den heter Prostinnan och har lite starkare smak än vanliga hushållsosten vi har hemma. Åt den på en macka med bregott, gurka och lite salt. Den var god faktiskt, jag hade inte väntat mig någon större smaksensation då den var rätt billig, men som sagt den smakade bra. På andra mackan blev det bregott, leverpastej, tomat och salt. Till det en tallrik naturell yogurt med banan (haha) och färska jordgubbar. Och en kopp Earl Grey. Jag har länge ratat svart té, men det är faktiskt gott som omväxling till mitt röda blåbärsté!

Får se vad vi hittar på här idag... Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0