Full fart!

Händer mycket roligt nu! Lunchen hos farmor blev helt OK, men maten var ingen höjdare XD och hon är en väldigt speciell dam. Nu har R fått träffa henne iallafall. Farmors älskare kom förbi och åt också...så vi fick hälsa på honom med. R var duktig och åt upp sin bananpaj, fastän han HATAR banan XD! Mmm, rätt underhållande lunch faktiskt!

Visningen var väldigt intressant! Jättefint område och trevlig lägenhet, iofs ett visningsobjekt bara, men de andra lägenheterna som ligger ute är byggda i samma stil. Vi skrev upp oss på väntelista, men tyvärr är nog chansen inte så stor att vi får någon lägenhet, för de verkade gå åt som bara den...

Vi promenerade litegrann efter visningen och tog oss sedan så småningom till vår lokala pizzeria där vi åt varsin sallad med pizzabröd - superdupergott! Kommer sakna "vår" pizzeria när vi flyttar, haha.

Imorrn blir det Gröna Lund med några (trevliga) från mitt jobb. R hänger kanske på om han orkar.

Jag har energi till saker just nu! Så härligt, hoppas det håller i sig fastän jag börjar jobba på riktigt i helgen. Det är viktigt att ha roligt, unna sig det. Skratta. Leva. Må bra.

Mitt jobb sabbar för mitt välmående och det är synd. Bara tanken på det får mig att må kasst. Måste därifrån, eller verkligen arbeta fram en strategi för att klara mig. Tycker dock att jag försökt allt... Well, well...

Har haft en toppendag iallafall. Nu ska vi gå ut med hunden en liten sväng och sedan blir det kvällsfika. Vet inte riktigt vad det blir. Lutar åt paj, men det har jag ju ätit idag redan... Iofs var den äcklig och då räknas det inte!! ;-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej på dig!

tyvärr har jag inte receptet på brödet jag åt för det kom från ett bageri :) det finns dock ett liknade bröd att köpa i stadsmissionens bageri på mynttorget i sthlm och det kan rekommenderas :) det är t.o.m snäppet godare ;)

haft en bra dag?

kramar

2009-07-29 @ 21:04:18
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Louise

härligt att du haft en bra dag! var äre ni kikat på lägenhet? Hoppas ni får den :D



jag är 20 ja.. hoppas INNERLIGT attt jag är frisk när jag är 25, aldrig att jag kommer ha det såhär i 5 år till. hur gammal var du när det var som värst?



kram & tack för din ärlighet!

2009-07-29 @ 22:05:41
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0