Falsk marknadsföring? Björntjänst...

Hm, ja, jo vi var ju på lägenhetsvisning ikväll. Blev väl lite besvikna, för lägenheten luktade rök, var rätt sliten, balkongen var liten och dessutom var det lite smutsigt och kladdigt på vissa ställen. Konstigt att man liksom inte STÄDAR ordentligt om man vill få sin lägenhet såld?! Vi kan tänka ossa att köpa den och fräscha upp den, men inte till det pris den nu ligger ute för. Vi får se vad som händer. Ny visning imorrn! :-)

Lite trött. Lång dag... Först liten joggingtur, sen jobb (bara 5 h idag iofs, men det räcker på det jävla stället...) sen visningen och sen middag på Jensen (vi är så tråååååkiga svennar! Hahaha!) Skönt att få vara hemma och läsa bloggar och mysa ;-)

Snart dags för sängen tror jag. Gääääääsp!

En femdygnsprognos: Ledig imorrn och på torsdag. Imorrn blir det som sagt visning igen och innan det lunch hos min farmor. Torsdag får väl bli en tråkdag med städning, tvätt och handling antar jag :-P Fredag jobbar jag lunch och blir ensam hemma på kvällen då R jobbar natt. Lördag och söndag långpass från tidig förmiddag till sen natt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: lena

ahh va roligt o gå på lägenhetsvisning.. ska ni ha större? hoppas att ni hittar någon som ni tycker om snart till hysat pris...=D

Igår på min dag så hade jag ett litet mindre kalas på kväll.. vi var ca 10 st.. åt o fikade o lite så.. kvällen slutade mindre bra då jag pratade med min terapeut.. och kvällen slutade med ångest, ilska,besvikelse o mycket tårar..ska på ätträning idag, annars blir det lugnt.. mår inte ok idag känner jag.. men det ser iaf ut att bli SOL...hoppas att du får en bra dag... KRAM

2009-07-29 @ 07:04:09
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Molly

hej på dig!

ursäkta att det dröjer med boken :I jag har ska skicka den idag. det har varit lite mkt de senaste dagarna, men som sagt, idag postas den så den lär vara hos dig i morgon eller på fredag om allt går som det ska :)



ta hand om dig! Kramar

2009-07-29 @ 07:37:40
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Lorena

Jo tack, men alla kan ju inte vara så ljuvliga och upplysta som du och jag ;)



Vad är jensen? Jag pastår ingenting ,alla skriver om jensen men jag vet nada! Jag kanske inte var så upplyst ändå :p



Puss!

2009-07-29 @ 07:58:09
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Katt

Länka på du! :o)



Jodå, kommentarerna kommer fram, men jag måste godkänna dem innan de dyker upp på sidan.



Kramis

2009-07-29 @ 08:21:43
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Usch, ja ibland förstår man inte hur vissa tänker när dom visar sin lägenhet :S

2009-07-29 @ 13:00:31
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: lena

gick de bättre på denna visningen tro? tack för du tänker på mig.. kram

2009-07-29 @ 20:49:58
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Lorena

Alltså, jag vet inte! Förut har jag alltid varit godisråtta, men nu vill jag bara ha mat. Var så bombsäker på att jag skulle käka morotskaka på fiket idag men när jag kom in och såg det som fanns i fikabrödsväg kändes allt bara litet och poänglöst, sen blev det en jäkla god frukt och nötfralla med gottigt pålägg istället :)



Det KAN vara så att jag åt så mycket glass och godis när jag var "nyfrisk" att jag liksom har förbrukat det... Det är nästan synd.

Men en god dessert kan man väl alltid få ner :)



Men vadå, är det en kedja eller är det en enda restaurang? Jag kan ungefär lika mycket om att äta ute som om kvantfysik...

Jag vet att jag helst äter indiskt, that's all.

Blir väl så när man har en boyfriend med stooora stannahemmacravings :/



However, nog tjatat om food. Ska vi prata om nåt annat istället? vädret? Puss!

2009-07-29 @ 20:52:10
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Lillamy

Hoppas du haft en bra dag och att visningen gick vägen denna gången......Kramar till dig<3

2009-07-29 @ 20:57:55
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0