Dagens...

...utmaningar:

* (För) sen lunch i form av en nygräddad våffla med vispgrädde och hallonsylt + svart kaffe med påtår. Allt intogs på ett café ute vid Kina slott ute på Drottningholm.

* Middag på restaurang vid 20.30-snåret.

Har hängt med svärmor och R som vanligt :-) och har alltså varit i gott sällskap. Det underlättar. Har gått upp och ner med måendet idag, men känns helt OK. Mest glad över att jag klarade våfflan utan jätteångest (trots att jag åt så mycket paj igår). Hade kunnat ta en macka istället, men jag ville prova en våffla för att R pratat så mycket om sina barndomsminnen av de där våfflorna.

Nu är det nattinatt...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fy fan vad gott!! Eller haha, jag minns inte ens hur våfflor smakar. Sist jag åt det var jag 8-10 år, men det är säkert gott! ;)

2009-07-17 @ 13:17:39
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0