Seger

Moahahahahaha! Min nya "livsfarliga" müsli är riktigt GOD!!! Hela hasselnötter i är väldigt smarrigt. Glad att jag vågade välja den.

Lite övrig info:

* Fick sluta lite tidigare från jobbet. Extra skönt då jag ska jobba kl 10 imorgon igen.

* Vår hund vägrar bajsa just nu. Väldigt tröttsamt att släpa runt på honom när man är trött efter att ha jobbat utan att han visar något "resultat". Förstoppad vovve, vad gör man? Imorgon måste han skita, annars ringer jag veterinären...

* Hög tid för sängen, men är jag trött? Inte det minsta...

* MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS imorgon kväll! Åh, vad jag längtar efter denna morgondagens kväll, en oas i en öken av jobb!

Flum, flum. Nu ska jag stänga av datorn. NU. NU!


Kommentarer
Postat av: Katt

Wehoo, vilket härligt inlägg!! :o)

2009-08-05 @ 06:56:53
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: lena

hej tjejen...jodå både kroppen o själen värker.. men har iaf lovat mig själv nu att släppa taget o gå vidare.. man kan inte leva såhär.. Hoppas bara att jag kan hålla det jag lovat mig själv.. för det gör så fruktansvärt ont nu...

Va bra att muslin var god o att du faktiskt vågade, bra gjort.. hur har du det??? kram min vän

2009-08-05 @ 08:20:11
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Louise

åh var det guldmuslin från AXA? den är underbar med massa nötter och frukt :)



haha, nu känner jag att jag måste göra ett förtydligande till! Det är INTE så att jag tränar något på gym eller springer eller spinnar, den motionen som jag gör är "vardagsmotion" bara att den kanske blivit lite överdriven. bara så du vet :)



KRAM!



2009-08-05 @ 09:25:59
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: ingela

vad hette müslin? =)

2009-08-05 @ 12:29:59
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: Lorena

Goodie! Du kan få smaka min granola om du kommer hit. Den har också hela nötter i, fast cashew. Och aprikoser, och massa annat som är gött och livsfarligt :) dessutom rostad med honung...

Det är alltid det som är godast som gäller vettu :) så länge du lever, det kan inte bli fel om man äter lagom mängd för sina behov.



Härligt med er lediga kväll imorgon. Jag vill ha mer sånt!



Janis dog när hon var 27, du är 25 om jag inte är helt ute och cyklar? Tycker att man får leva precis hur man vill så länge man inte skadar någon, men jag misstänker att hon kanske inte mådde så bra i grunden. Och då skadade hon antagligen sig själv, vilket är det sämsta. Men om man tänker sig att hon var lycklig så moraliserar jag inte alls.



Fast man blir rätt dimmig av massa rök och trippande...



Pusspårej

2009-08-05 @ 17:13:17
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0