Längtan

Jobbat idag.. Tankarna har mest kretsat kring moderskap :-) Jag vill ha barn. Vill det. Haha, idag har jag tänkt så mycket på det så att jag nästan skulle vara beredd att tillverka ett på en gång. Men stressa ska vi inte. Vill att allt ska bli så bra som möjligt kring bebisen. Vill helst ha börjat plugga och vill definitvt att vi har flyttat innan vi skaffar barn.

Det gläder mig väldigt mycket att längtan efter barn börjar överstiga rädslan. Finns hopp för knashjärnan :-) Och varför skulle förresten just jag inte kunna klara det som min mamma, min mammas mamma, min mammas mammas mamma etc klarat?! Ingen har sagt att det kommer att bli lätt, men jag VILL och det kommer att funka!

Övrigt: Idag har jag ätit bra. Var inte så hungrig som jag brukar när jag kom hem, men äter ändå. Har såklart jobbiga tankar hela tiden, men jag försöker tänka som så att de jobbiga tankarna inte blir så jävla mycket bättre om jag låter bli att äta - nästan tvärtom!)

Strax: Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Lillamy

Du är på gång....härligt att viljan att bli med barn överstiger rädslan. Heja dig!!!

2009-08-19 @ 09:20:42
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Matilda

(försökte skicka en kommentar för ett tag sedan, men tror det sket sig!)

tänkte mest säga att jag håller med lillamy!



sv: tack så mycket! ja jag ska krya på mig med glass!

2009-08-19 @ 15:22:35
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

japp pärlorna gör jag själv! är ett himla pillgöra, men roligt är det!



tack själv!

ta hand om dig nu! kram M

2009-08-21 @ 14:15:11
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0